Haastattelu vuodelta 2017 (Nettilukio 20 vuotta)

KEITÄ OLETTE JA MITEN LIITYTTE NETTILUKIOON
Olemme Tira ja Ronja, äiti ja tytär, USA:n Coloradosta ja opiskelemme molemmat Otavassa lukiossa. Minä, Tira, päätin käydä lukio-opintoni loppuun, sillä tarkoituksena on hakeutua näin kypsällä iällä opiskelemaan lakia. Ronjan kannalta etälukio oli parempi vaihtoehto kuin paikallinen yläaste. Minulle tämä on ollut virkistävää opiskella jälleen, kunnon aivojumppaa. Ronja on oppinut itsenäisyyttä ja vastuunottamista.
MUISTOJA NETTILUKIOSTA
Meille yhteinen muisto ei ole niinkään muisto vaan koemme, että henkilökunta on aivan mahtava Otavassa. Avuliaita, ymmärtäväisiä, kannustavia, helposti lähestyttäviä ja jokainen kommunikointi on jättänyt hymyn huulillemme.
